Hopp til hovedinnhold Hopp til bunnen av siden
logo: Forsvarsbygg.no

Forsvarsbyggs kundeundersøkelse 2008

1. september sender Forsvarsbygg ut sin årlige kundeundersøkelse.
- Tilfredse kunder er et av våre viktigste mål, sier kommunikasjonsdirektør Marit Jakobsen Leganger.

Ris eller ros - din mening teller

Forsvarsbygg leverer et bredt spekter av eiendomstjenester til Forsvaret. I den senere tid har Forsvarsbygg også levert tjenester til et utvalg andre offentlige kunder. Den årlige kundeundersøkelsen gir et bilde på hvordan disse leveransene mottas av Forsvarsbyggs kunder og samarbeidspartnere.

- Rundt tusen av våre kunder og kontaktpersoner vil motta undersøkelsen. Vi håper så mange som mulig vil benytte anledningen til å gi oss sin oppriktige tilbakemelding. Vi trenger både ris og ros for stadig å kunne forbedre oss, oppfordrer Leganger.

Svarfristen for undersøkelsen er satt til 19. september og undersøkelsen gjennomføres av Ennova AS. Resultatene av undersøkelsen vil foreligge senhøsten 2008.

Nyhetsvarsling

Få e-post når det kommer nye saker.