Forsvarsbygg Kundetorg er et internettbasert system der kunden selv kan logge seg inn, sende bestillinger, melde fra om feil, finne kundetilpassede rapporter, avtaleinformasjon og en rekke annen informasjon fra og om Forsvarsbygg Utleie. Kunden vil også ha full oversikt over alle sine henvendelser og status på disse. Forsvarsbygg Kundetorg er enkelt tilgjengelig fra siden Kundesenter på www.forsvarsbygg.no.
- Nytt på denne siden er også et elektronisk skjema der alle brukere av Forsvarets EBA kan melde fra om feil eller mangler direkte til Forsvarsbygg. Dette betyr i praksis også at rekrutten på kasserna og småbarnsmora i forsvarsleiligheten på Setermoen nå har fått en svært enkel måte å kontakte Forsvarsbygg på, sier leder Eiendomstjenester i Forsvarsbygg Utleie, Åke Appelqvist.
Appelqvist er samtidig helt klar på at det fortsatt er mulig å ringe, eller sende e-post og telefaks til Forsvarsbygg Kundesenter slik som før. - Kunden skal ha valgfrihet, men vi håper at Kundetorget vil bidra til økt tilgjengelighet og blir en foretrukket kanal inn til Forsvarsbygg Utleie.
Pilot i Markedsområde Østlandet
Markedssjef Åge Mohaugen i Markedsområde Østlandet hadde gleden av å være den første til å kunne presentere Forsvarsbygg Kundetorg for sine kunder. – På responsen fra kundene å dømme er det tydelig at dette er noe de virkelig ser frem til å ta i bruk. Jeg er sikker på at dette vil bli verdsatt av våre kunder, sier han. Kundetorget skal piloteres i noen uker i Markedsområde Østlandet før resten av landet står for tur.
Fornøyde med lanseringen av Forsvarsbygg Kundetorg:
Fra v.: Trond Arne Liavik, Forsvarsbygg Utleie Systemutvikling, Åke Appelqvist, Direktør Eiendomstjenester, Kjell Karlsen, Leder Utleie i Markedsområde Østerdalen, Lt. Tor Arne Fargeheim, FLO/BASE/ØSTERDALEN, Hugo A. Hansen, Forsvarsbygg Kundesenter og Robert Sanvik, Leder Forsvarsbygg Kundesenter.
Tekst og foto: Jon Kåre Larsen